Firma TEK-Kart powstała w 1993r. Swoją działalność rozpoczęła w Łężynach prowadząc
produkcję opakowań tekturowych. Po kilku miesiącach, ze względu na małe pomieszczenia
produkcyjne zostaje przeniesiona do Jasła na ulice Towarową 24, zyskując sobie nowych klientów
na rynku lokalnym.
Rok 1995 okazuje się przełomowym dla firmy. Zakupiony obiekt na ulicy Przemysłowej 5 b
oraz kilka maszyn specjalistycznych pozwalają zwiększyć produkcje oraz zatrudnienie.
W 1999 r. zostaje wybudowana hala produkcyjna pozwalająca na zamontowanie kolejnych maszyn
umożliwiających produkcję opakowań z nadrukiem. W tym samym roku TEK-KART zostaje zakładem
pracy chronionej zatrudniając osoby niepełnosprawne.
Kolejne lata działalności to budowa w 2002 r. hali magazynowej oraz zakup nowych samochodów do
transportu własnych wyrobów.
W 2003 r. zostaje oddany nowy budynek biurowy, szatnie oraz jadalnie dla pracowników.
Aby uzyskać produkty na najwyższym poziomie, bez wad w 2004 r. wprowadzony został
system Jakości wg PN-EN ISO 9001:2000.
Na dzień dzisiejszy firma zatrudnia 53 osoby, w tym 41 niepełnosprawne.
Produkcja odbywa się w systemie 2-zmianowym. TEK-KAT oprócz produkcji opakowań
wykonuje wykrojniki. Wychodząc naprzeciw potrzebom klienta wprowadzamy nowe
wzory opakowań. Firma co roku zwiększa sprzedaż na rynku lokalnym, zewnętrznym
oraz eksportowym. Sukcesywnie łoży na inwestycje poprzez wymianę parku maszynowego
na nowocześniejszy, bardziej wydajny i produkujący wyroby o lepszej estetyce.
Mimo dużej konkurencji panującej na rynku firma nasza cały czas zwiększa grupę swoich odbiorców
oraz doskonali produkcję.
W 2006 r. następują kolejne inwestycje w postaci zakupu automatu sztancującego firmy BOBST
produkcji szwajcarskiej, dwóch wózków widłowych TOYOTA, dwóch tygli Rabolini firmy włoskiej.
Dobra jakość, niskie ceny, terminowość dostaw, krótki czas realizacji zamówień, zadowolony
Klient - to polityka firmy, która powoduje, że systematycznie zwiększana jest produkcja
i zyski firmy. W związku z czym w 2007 r, zostaje powiększona firma poprzez zakupienie
budynku magazynowo-biurowego z działką jako prawo wieczystego użytkowania gruntu.
W 2008 r. dokonano kolejnych zakupów a to: pilarka + odciąg trocin, jak również wykup
z leasingu samochodu ciężarowego Mercedes.
Następnym krokiem był zakup w 2009 r. samochodu Suzuki Vitara.
Zdając się na potrzeby klienta, bo to oni podpowiadali czego potrzeba w firmie dokonaliśmy
w tym samym roku rozszerzenia asortymentu opakowaniowego poprzez zakup foliarki
do tektury.
Nastąpił rok 2010, który okazał się być bogaty w inwestycje. Dotychczasowe budynki biurowe jak i produkcyjne nie do końca spełniały nasze oczekiwania, w związku z czym podjęliśmy decyzję budowy nowego budynku administracyjno-biurowego z halą produkcyjną o nowoczesnym standardzie. Pomysł ten okazał się trafny. Ciągle unowocześniamy swój park maszynowy aby uzyskać odpowiednią jakość wyrobów.
Poszukując optymalnych rozwiązań dla naszych partnerów handlowych postanowiliśmy zakupić BOBST-stanze SPO+2 zespoły drukujące. Zainwestowaliśmy również w sprężarkę oraz urządzenia klimatyzacyjne.
Dynamiczny rozwój naszej firmy pozwalając uzyskiwać wysoki ekonomicznie nie pozwala nam zapominać o potrzebujących. Od początku działalności firmy staramy się wspierać finansowo i rzeczowo potrzebujące osoby i instytucje.
|